KEGEMUKKAN MELANDA!!

INI TIDAK FUNNY

Ingat tak aku cerita, aku kuat makan dalam seminggu ni. Berat badan aku tak timbang la pulak, tapi sendiri tau bila berat dah naik, perut ke depan, peha, pipi, lengan, lemak bawah dagu, semua naik bagaikan juara. Apakah??

Makan sampai shawl masuk dalam pinggan. Kau mampu. haha! Orang lelaki meja sebelah yang belum dapat makanan tengok aku makan habis semua telan-telan ailio je.

Akibatnya, pipi dah tembam macam nak meletup

 Fokus pipi sahaja yeah.

 Hamik kau.

Lepas tu tengok gambar diri sendiri, terus insaf, semalam cubaan diet. Masuk KRR order salad.

Tak tau la berapa lama je boleh tahan makan salad.

Cubaan snap gambar dari atas supaya pipi nampak kurus. 

Kalau letak pacat kat pipi, dia boleh sedut lemak tak.
mihmihmih.
macam dah terdesak sangat je ken...

Oh sapa-sapa yang nak beli Maixara C-Sential (MCS) tu, kalau tak silap aku, kalau tak silap la yeah. Promosi Rm99.90 sampai bulan March SAHAJA. Masuk 1 April. Harga dia akan kembali Rm125. Jadi sapa nak harga promosi, sila beli pada bulan March. Berbaloi-baloi

'Kenapa MCS?
Kerana ramuan dan kandungan MCS adalah Terbaik diantara Terbaik.
Doktor, Ahli Farmasi, Pakar Kulit juga menyarankan pengunaan MCS secara konsisten...
Suplemen PREMIUM yang hebat untuk kesan yang TERBAIK!
Jom berMCS... tak perlu dibancuh, tak perlu susah susah... hanya telan atau kunyah 2 biji sehari menjadi anda sehebat Selebriti'

kata-kata dari owner MCS =)

Siapa nak borong MCS, boleh contact daku yang gemuk ini
*************************************************
 
Turn on mood diet mulai hari ini. Ohyeah!!

Comments

Shima Mazlan said…
hahahaha .. aty senang mmg la gems .. berat aku pon skrg ni makin menjadi2 .. tp nk wat cmner kn .. nk senam malas .. so aku redho jew la .. hahahahaha
Unknown said…
Salam.... cantiknye kulittt pakai ape?
NinaAz said…
Mn ada gemuk. Maintan jea. Hihi